Sıkça Sorulan Sorular

Ürünümün taşı düştü, ne yapmalıyım?

Ürününüzün tadilat işlemini tamamlamak için müşterilerimiz sigortalı takip numarası ile birlikte gönderdiğimiz iade formunu doldurarak ürünü garantili bir şekilde açık olarak adresi belirtilen, Zara Kuyumculuk adresine kargo ile göndermek durumundadır.

Ellerinizde dönemsel bir şişme sorunu yaşamıyorsanız ürününüzü sertifikası ile birlikte en kısa sürece mağazamıza getirerek ölçünüzün doğru olup olmadığını kontrol ettirebilirsiniz. Hatalı ölçü alınmış veya parmak ölçünüz değişmiş ise ürününüz ile ilgili yetkili kişilerle görüşebilirsin iz. Alyans modellerimizde daraltma veya genişletme yapılamamaktadır.

0536 616 31 13

Whatsapp ile Yazın